Szukamy osób, które:
- dysponują dobrą dykcją i posługują się poprawną polszczyzną,
- są dyspozycyjne,
- potrafią obsługiwać komputer (MS Office, MS Outlook),
- chcą się rozwijać i doskonalić umiejętności komunikacyjne,
- szybko się uczą i umieją szukać rozwiązań problemów,
- posługują się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym
Zakres obowiązków:
- obsługa telefoniczna i mailowa Klienta, budowanie właściwych relacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- informowanie o inicjatywach marketingowo – promocyjnych,
- udzielanie informacji o sprzedaży biletów na mecze reprezentacji Polski i innych spotkań organizowanych przez PZPN,
- przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie problemów zgłaszanych przez Klientów,
- współpraca z II linią wsparcia technicznego.
Oferujemy:
- pracę w największym polskim związku sportowym,
- stabilne zatrudnienie
- wynagrodzenie: podstawa plus system premiowania najaktywniejszych pracowników,
- możliwości rozwoju i realizacji celów zawodowych
- szkolenie na start z zakresu obowiązków
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z treścią poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Konsultanta Infolinii, ogłoszonego dnia 28.09.2018 r i prowadzonego przez Polski Związek Piłki Nożnej. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych osobowych do ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.”