Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem.
Koncentrując się na dostarczaniu wyjątkowych usług biznesowych, firma zapewnia zintegrowane podejście OneOffice, obejmujące zarządzanie doświadczeniami klientów, usługi back-office i optymalizację procesów biznesowych. Kompleksowe portfolio rozwiązań pomaga organizacjom zwiększyć wydajność biznesową a także poprawić lojalność klientów. Wszystko to poprzez zrównoważenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań z podejściem skoncentrowanym na potrzebach odbiorców. h praktyk biznesowych.
Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od ponad 25 lat. Działamy w trzech oddziałach zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Katowicach.
Obecnie zatrudniamy 1700 pełnych pasji pracowników, obywateli ponad 55 różnych krajów, którzy obsługują rynki w 20 językach.