logo Unii Europejskiej
A A A
Log on / Register |

4Specialist Sp. z o.o.

RECEPCJONISTKA/OFFICE MANAGER

OFERUJEMY:

  • Umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę
  • Wynagrodzenie od 5000 do 6500 brutto/miesięcznie w zależności od posiadanego doświadczenia oraz umiejętności
  • Benefity pozapłacowe: karta sportowa oraz opieka medyczna
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Miłą i koleżeńską atmosferę

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • Przyjmowanie i obsługa gości/klientów
  • Obsługa połączeń telefonicznych oraz maili (w języku polskim i angielskim)
  • Zarządzanie przestrzenią publiczną biura, w tym recepcją i salami konferencyjnymi
  • Wsparcie w obsłudze i organizacji spotkań/wydarzeń
  • Prace administracyjne np. skanowanie, drukowanie dokumentów
  • Monitorowanie zapasów artykułów spożywczych i biurowych (zakupy)

OCZEKIWANIA:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – min. 1 rok
  • Znajomość języka angielskiego – min. B1
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, kultura osobista
  • Dyspozycyjność do pracy na pełnym etacie


Formularz aplikacyjny:

https://igaming.elevato.net/pl/recepcjonistaka,j,89




Bieniewicka
26

Warszawa
01-632
Customer service

Offers

The search result is empty or the list does not hold any items

Our Experts